Komplexní služby v oblasti správy nemovitostí

  • Komplexní služby v oblasti správy nemovitostí
  • Pravidelné kontroly technického stavu spravované nemovitosti (1x měsíčně)
  • Komunikace s vlastníky, družstevníky, nájemníky včetně související korespondence
  • Vyřizování stížností a podnětů od členů družstva/SVJ a informování vedení družstva/SVJ o těchto stížnostech a podnětech
  • Dohled nad dodržováním pravidel a povinností nájemníků
  • Zastoupení vlastníka budovy vůči třetím osobám (na základě plné moci)
  • Komunikace s úřady a dodavateli služeb
  • Zajištění dodávek energii souvisejícím s užíváním budovy (elektrická energie, plyn, voda, odvoz odpadu výtah, dodávka tepla, STA, atd.)
  • Organizace úklidů společných prostor domu, garáží a zajištění úklidu v zimním období (vyjma samotných nákladů)
  • Zajištění údržby venkovních prostor, zelených prostor (vyjma samotných nákladů)
  • Zajištění všech nezbytných revizí a kontrol (pravidelné i jednorázové revize) a správy technických zařízení (kotelna, rozvody kanalizace, vody, plynu, elektro, vytápění, společné televizní antény, telekomunikační sítě, osvětlení veřejných prostor, dále měření a regulace, revize a čištění kouřových cest, hromosvody),
  • Kontrola a platby dodavatelských faktur
  • Vedení a aktualizace databáze vlastníků jednotek, nájemníků, projektové dokumentace vč. pasportu budovy, tj všech dokladů týkajících se nemovitosti (např. provozní řády a pokyny, kolaudační rozhodnutí, korespondence, apod.)
  • Archivace předané dokumentace nemovitosti po dobu správy
  • Evidence odběru medií
  • Zajištění a organizace údržby a drobných oprav (vyjma samotných nákladů) dle instrukce klienta
  • Zajištění NON stop havarijní služby (24 hodin/7 dní v týdnu)
  • Komunikace s pojišťovnou, řešení pojistné události
  • Výpočet operativních nákladů, optimalizace nákladů a rozpočtu
  • Označení nemovitosti údaji o správci a kontaktech na havarijní službu
  • Zajištění dalších služeb dle požadavku klienta